کشتی فرنگی گزینشی المپیک| نوری از کسب سهمیه المپیک بازماند

12:18 - 20 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۵۲۹۶
نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با شکست در نیمه نهایی مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا از کسب سهمیه المپیک توکیو بازماند.

- رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ به مصاف حریفانشان رفته‌اند که حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم با شکست در نیمه نهایی مقابل حریف چینی از کسب سهمیه المپیک توکیو بازماند.

*نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه ۸ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله آشو دارنده مدال برنز آسیا از هند را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و ضمن راهیابی به دیدار فینال، سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در کشتی نخست با نتیجه ۹ بر صفر شاگلدی آنایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فی پنگ دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از چین با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب و سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرو می‌شود.

*فینالیست‌های هر وزن جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *